Bakan Gürlek'ten açıklama geldi

Adalet Bakanı Akın Gürlek, adalet teşkilatı bünyesinde 2026 yılı içinde toplam 15 bin sözleşmeli personel alımı yapılacağını açıkladı

Adalet Bakanlığı, merkez ve taşra teşkilatlarında görevlendirilmek üzere büyük personel alımına hazırlanıyor. Adalet Bakanı Akın Gürlek’in yaptığı açıklamaya göre, 2026 yılı içerisinde toplam 15 bin sözleşmeli personel istihdam edilecek.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın duyurduğu personel alımı kapsamında adalet teşkilatının insan kaynağının güçlendirilmesi hedefleniyor. Bakan Gürlek, alım sürecinin yıl içerisinde tamamlanacağını belirtti.

Yapılacak alımlarda en fazla kadro zabıt kâtibi ve infaz koruma memuru branşlarında olacak. Buna göre;


 

5 bin 259 zabıt kâtibi

4 bin 508 infaz ve koruma memuru

1.300 destek personeli

1.041 mübaşir

900 icra kâtibi

524 koruma ve güvenlik görevlisi

410 psikolog

322 teknisyen

316 büro personeli

286 hemşire

90 sosyal çalışmacı


 

olmak üzere toplam 44 farklı unvanda personel alımı gerçekleştirilecek.

Bakan Gürlek, açıklamasında personel alımının Adalet Teşkilatı ve Yargı Camiası için hayırlı olmasını dileyerek desteklerinden dolayı Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür etti.

Bakmadan Geçme

Bartın Olay Haber - Bizi Sosyal Medyada Takip Edin!
WhatsApp İhbar Hattı
0533 632 41 15
ÇEKİN, GÖNDERİN, YAYINLAYALIM!